Основни > Технически форум
Проблем с масления филтър
ДИДО:
Здравейте,колеги имам следния проблем и се нуждая от помощ!
Имам Волга М21 ,1964год. от 10 години стоя в гараж припалвах я от времена време ,обаче беше останала с вода и зимата миналата година стана проблем,спука се блока между цилиндрите.Минала година правих основен ремонт смених блока и редих части те от стария двигател.Обаче блока е от друг модел ,където е с модерните филтри,а стария беше с два филтъра,груб и фин.
Динамото е голямо и не мога да събера филтъра ,защото е голям и сложих малък филтър ,мисля от сузуки,нави се без проблем на нипела.И се получи следния проблем:
Колата пали ,и маслото подлизва от у-л!!!Мисля ,че проблема е от филтъра,разкачвам динамото ,махам ремъка,слагам големия филтър,който си е за модела и пак същата работа .При палене филтъра се раздува и маслото пак подлизва!!!
Моля за помощ!
Благодаря ви!
триод:
Да няма нещо запушено ,че да се раздува филтъра?
m_g:
Има вариант да си сложил маслена помпа от М21 на блок, който няма разтоварващ клапан (при УМЗ 414 и 417 клапанът е в помпата). Друг вариант е самия разтоварващ клапан да е неизправен и да не изпуска масло при покачване на налягането над нормата.
Така като чета подозирам, че си с блок от УАЗ (УМЗ 414 или 417), който е с 3/8" пълнопоточен филтър (като на ВАЗ 2101). По принцип и самият филтър има допълнително клапан, но това не му пречи да се издуе или пръсне, ако маслото е студено и гъсто.
Аз на моята Волга сложих маслена помпа от УАЗ с вграден клапан и си запазих и стария клапан в блока - нищо не й пречи.
Ако се сменя, слагаш и съответната тръба. Но комплект помпа и тръба спокойно могат да се сложат от М21 на УМЗ или обратно.
ДИДО:
Да,маслената помпа е от М21, ,на новия блок до динамото има един клапан с пружина и бутало.Този клапан ,не влизаше и го дадох на стругар да го отнеме с 0,02 сега влиза нормално без да заклинва ,даже последно, като правих опит ,отрязъх пружината с две витки,като си мислех ,че много натегнат,но със сигурност се движи нормално.Днес гледах ,блока и главата,на блока има номер започва с 414 ***********, а на главата ЗМЗ. 211000*****.Всичко съм прехвърлял от М21 на тоя блок който имах и пасваше.Ако махна тоя клапан на блока какво може да стане за проба?Маслото е М10 Д ,което сипвам за пробата,навих на новия блок един нипел май е 3/8.Може ли проблема да е в маслената помпа в тоя клапан,ако го има от М21....И може ли да се махне картера без да се вади двигателя!!!
Благодаря Ви..
Stefcho:
Картера е затворен и не може да се види, но поне в главата може. Качва ли се масло до кобилиците? Да не е запушена маслената магистрала?
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия