Предполагам, че частта която имаш е от 24-10 - при нея парното е "модернизирано" и има 4 ръчки за управление, като с една от тях избираш между топло и студено. При Газ-24 има само 3 ръчки и всеки път когато искаш да минеш от топло на студено трябва да отваряш предния капак и да го правиш от там.
Имаш няколко варианта:
1. Да го оставиш оригинално и да отваряш капака всеки път - малко е кофти.
2. Да използваш частта която имаш и да изкараш допълнителна ръчка за жилото - може да се окаже на неудобно място, доста да трябва да си поиграеш докато я монтираш и да загрози салона - това ако искаш да караш колата в изцяло оригинален вид.
3. Намираш от някъде ел.клапан за парно - по моргите вече е пълно с Бмв е36, намираш такова с дигитален климатроник и от двигателния отсек сваляш единия клапан (предполагам, че и други автомобилни производители използват такива клапани, но аз знам само за споменатото Бмв). Той е с малки размери и все някъде ще успееш да го скриеш и да го управляваш чрез бутон скрит някъде под таблото. Проблема при това решение е, че в единия случай ще имаш само "студено" и "горещо" но не и нещо по средата. Евентуално някой който разбира от ел. схеми може да ти направи някаква схема с която да го управляваш точно колко да отваря и от там вече да е студено, хладко, горещи и т.н.