Газ Клуб БГ

  • октомври 06, 2024, 12:09:57 am
  • Добре дошъл/дошла, Гост
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Парно Волга ГАЗ 24  (Прочетена 5628 пъти)

moreg

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Парно Волга ГАЗ 24
« -: май 17, 2014, 09:41:39 pm »

Здравейте, някой може ли да ми каже откъде се пуска парното на Волга газ 24?
Немога да разбера вътре в купето къде стои жилото, което отива до крана за пускане..... ако някой нещо по въпроса  ще съм благодарен да напише тук в темата и да ме насочи какво да правя :) Волгата досега не е имала никога парно. Имам кранчето за пускане и спиране... от едната страна е на резба и май се завива към двигателя а от другата му страна на това кранче има изход за маркуч а също така на него има и място за захващане на жилото.
Интересува ме отвътре в купето къде точно стои жилото за пускане и спиране?
Активен

RAPTOR

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 25
Re: Парно Волга ГАЗ 24
« Отговор #1 -: май 19, 2014, 06:44:10 pm »

Предполагам, че частта която имаш е от 24-10 - при нея парното е "модернизирано" и има 4 ръчки за управление, като с една от тях избираш между топло и студено. При Газ-24 има само 3 ръчки и всеки път когато искаш да минеш от топло на студено трябва да отваряш предния капак и да го правиш от там.
Имаш няколко варианта:
1. Да го оставиш оригинално и да отваряш капака всеки път - малко е кофти.
2. Да използваш частта която имаш и да изкараш допълнителна ръчка за жилото - може да се окаже на неудобно място, доста да трябва да си поиграеш докато я монтираш и да загрози салона - това ако искаш да караш колата в изцяло оригинален вид.
3. Намираш от някъде ел.клапан за парно - по моргите вече е пълно с Бмв е36, намираш такова с дигитален климатроник и от двигателния отсек сваляш единия клапан (предполагам, че и други автомобилни производители използват такива клапани, но аз знам само за споменатото Бмв). Той е с малки размери и все някъде ще успееш да го скриеш и да го управляваш чрез бутон скрит някъде под таблото. Проблема при това решение е, че в единия случай ще имаш само "студено" и "горещо" но не и нещо по средата. Евентуално някой който разбира от ел. схеми може да ти направи някаква схема с която да го управляваш точно колко да отваря и от там вече да е студено, хладко, горещи и т.н.
Активен

moreg

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 4
Re: Парно Волга ГАЗ 24
« Отговор #2 -: май 22, 2014, 08:02:34 pm »

Предполагам, че частта която имаш е от 24-10 - при нея парното е "модернизирано" и има 4 ръчки за управление, като с една от тях избираш между топло и студено. При Газ-24 има само 3 ръчки и всеки път когато искаш да минеш от топло на студено трябва да отваряш предния капак и да го правиш от там.
Имаш няколко варианта:
1. Да го оставиш оригинално и да отваряш капака всеки път - малко е кофти.
2. Да използваш частта която имаш и да изкараш допълнителна ръчка за жилото - може да се окаже на неудобно място, доста да трябва да си поиграеш докато я монтираш и да загрози салона - това ако искаш да караш колата в изцяло оригинален вид.
3. Намираш от някъде ел.клапан за парно - по моргите вече е пълно с Бмв е36, намираш такова с дигитален климатроник и от двигателния отсек сваляш единия клапан (предполагам, че и други автомобилни производители използват такива клапани, но аз знам само за споменатото Бмв). Той е с малки размери и все някъде ще успееш да го скриеш и да го управляваш чрез бутон скрит някъде под таблото. Проблема при това решение е, че в единия случай ще имаш само "студено" и "горещо" но не и нещо по средата. Евентуално някой който разбира от ел. схеми може да ти направи някаква схема с която да го управляваш точно колко да отваря и от там вече да е студено, хладко, горещи и т.н.
Благодаря за отговора!
Частта е от 24/10 която имам но моята Волга е само ГАЗ 24, така че ще го оставя оригинално и ще пускам парното само с вдигане на капака. Есента ще го пускам пролетта ще го спирам и това е.  Вътре в купето имам само три ръчки за жило, така че няма да стане работата с жило отвътре да се пуска. Всичко ми стана ясно вече. Придържам се към оригиналния вид и това е. :)
Активен