Основни > Технически форум

Модернизация и тунинг на волговия двигател

(1/4) > >>

Stefcho:
Волгата има доста голям двигател,но с доста ниска мощност.Най-простия начин за форсировка и повишаване на мощноста е шлайфането на главата с 2-4 мм.
Според мен обаче един от главните проблеми на мотора са запалителната система и горивната система.
Проблема със запалването може да се реши доста лесно-монтира се някаква микропроцесорна система (megasquirt,megajolt),програмира се и готово.
Проблема с горивната система е по-сериозен обаче.До колкото знам инжекционни системи се монтират само на УМЗ-421 и колектор незнам как би могъл да се намери по нашите земи.
https://www.youtube.com/watch?v=2RHRZiEfw04
Колектора в този клип е малко странен,не прелича на оригинален.По принцип мисля,че могат да се заварят гнезда за инжектори и да се монтира дросел на оригиналния колетор,струва ми се,че нещо такова има и тук.
Някой чувал ли е за колектор от друга кола който може да пастне на волговия мотор?

Попаднах на още нещо много интересно - хидравлични повдигачи за клапаните.
http://www.gaz-24.com/forum/viewtopic.php?t=77863
http://progress-motor.ru/catalog/item25.html
Незнам как биха могли да се намерят/доставят и каква би била цената им,но определено правят мотора доста по-тих.
https://www.youtube.com/watch?v=HIFImXzO3zc
Интересно от къде се пилнят тези повдигачи и дали немогат да се направят в поу домашни условия,като се ползват повдигачи от друга кола.

Stefcho:
https://www.youtube.com/watch?v=GWdp4cQre5E
Тук е показано как се монтират хидравличните повдигачи,вижда се и горе долу какво представляват.

RAPTOR:
Разгледай това http://volga-gaz.ru/tunung/?url=37 както и целия сайт, може да си намериш нещо интересно.
Аз все си мисля, че като за начало трябва да изхвърлиш оригиналния смукател и изпускател. Дори и сам да си ги направиш в домашни условия пак ще са по-добри от оригиналните.

Stefcho:
По принцип си прав,въпреки,че за изпускателя специално ако се сложи от по-новите 4в2в1 доста ще се подобрат нещата,а може и да се направи изцяло от стоманени тръби.

триод:
Ако имаш предвид изпускателния колектор ,който е от две части ,като на Волга ГАЗ 2410 ,аз голяма разлика не установих в мощността на двигателя след замяната на стария колектор от който излиза една тръба . Поздрави за интересната и полезна информация ,която сте намерили.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия