То най-лесно е със западен мотор за повече мощност, ама гледам все повече хора се оплакват, че не могат да преминат технотест дори и със v8 от газка - мръщят се на претоварване на преден мост, на заварки, на преправяни лапи за захващане на мотора, ограничение от 10% увеличение на мощността на оригиналния и какво ли още не. За това се връщаме на засилване н змз-то. Мисля си, че от някоя стара сиера или скорпио ще свърши работа карбуратора - те имат един v6 със различна кубатура като най-големия карбураторен е 2.9 и трябва да храни волгата перфектно. Моята има проблем с компресия на 1-ви цилиндър и последно време сериозно се замислям да не се занимавам с западни мотори и проблемите с регистрация, а да я отворя и да я наредят на 3 литра със друг карбуратор и евентуално изпускателен колектор с надеждата да стане към 140 коня което ще я изкара на равно със v8-ца от газка, но без разправийте с технотест и кат