Газ Клуб БГ

  • октомври 06, 2024, 12:41:15 am
  • Добре дошъл/дошла, Гост
Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Модернизация и тунинг на волговия двигател  (Прочетена 17884 пъти)

Stefcho

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Публикации: 98
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #15 -: октомври 27, 2017, 08:16:47 am »

Няма ли да ѝ е малко голям този карбуратор? Интересно как ще работи с него.
Активен

Apple

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 6
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #16 -: октомври 27, 2017, 11:26:14 pm »

Доста хора карат с такъв на уаз. Мощността се покачва осезаемо, работи добре, разхода се покачва и то си е ясно защо :D Двигателя ми като цяло е : Долнище 21, глава 24, колектори 24-10, карбуратор газ 53, разпределителен вал 24-10. Сега ме е яд, че не взех глава от 24-10, защото тя е с по-големи изпускателни клапани, но късно разбрах как става филма.
Активен

Stefcho

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Публикации: 98
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #17 -: октомври 28, 2017, 10:49:50 am »

Супер! Дано да върви добре! Сгъстява ли си я допълнително? С каква степен трябва да е сега?
Активен

Stefcho

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Публикации: 98
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #18 -: октомври 28, 2017, 10:52:40 am »

По принцип големи клапани могат да се сложат и на тази. Само портовете няма да станат като да другата глава. Много близки минава водната магистрала.
Активен

Apple

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 6
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #19 -: октомври 29, 2017, 08:39:19 am »

По евтино ще ми излезе да си взема цяла глава от змз402 от колкото да преработвам сегашната. Главата е рязана и в момента е с височина 94мм. Степента на сгъстяване е 8.4
« Последна редакция: октомври 29, 2017, 08:51:09 am от Apple »
Активен

RAPTOR

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 25
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #20 -: май 25, 2024, 06:58:19 pm »

Някой опитвал ли е да си направи мотора 3литров с шлайфани ризи от Зил и бутала от 3 литровата уазка? Гледам, че руснаците и това правят с ЗМЗ 402 и твърдят, че мощността се увеличава доволно.
Активен

Stefcho

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Публикации: 98
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #21 -: юли 08, 2024, 02:14:02 pm »

Може ли да дадеш линк към някоя тема по въпроса? Аз съм чувал, че стават много широки цилиндрите и много лесно духа гарнитура, но не знам колко е вярно.
Активен

RAPTOR

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 25
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #22 -: юли 24, 2024, 08:17:31 pm »

Предимно съм ги гледал в drive2.ru. Ето в темата за тази кола има доста писано https://www.drive2.ru/r/gaz/31/288230376151845856/
Колкото до гарнитурата до колкото знам има уазков умз 3 литров мотор, може да се провери неговата гарнитура дали е съвпада с останалите отвори на 402
« Последна редакция: юли 24, 2024, 08:24:34 pm от RAPTOR »
Активен

Stefcho

  • Administrator
  • Jr. Member
  • *****
  • Публикации: 98
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #23 -: юли 30, 2024, 05:28:06 pm »

Попаднах на тема по въпроса в оффроуд форума.
https://offroad-bulgaria.com/forum/%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8-%D1%84%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%B8/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8-4x4/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%81%D0%B8%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B8/%D1%83%D0%B0%D0%B7/81902-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-2-5-%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2-%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B2-2-9-%D0%BB%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2
Иначе, да, идеята не е лишена от смисъл, но въпроса е какви параметри гони човек. Със сигурност двигателя ще стане по-мощен, но дали няма да стане адската ламя и какво ще го храни?
 Аз си мисля, че като кубатура не е никак зле и с правилна форсоровка може да стане доста пъргав и мощен. Всичко е въпрос на желание!
Активен

RAPTOR

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 25
Re: Модернизация и тунинг на волговия двигател
« Отговор #24 -: юли 31, 2024, 08:45:06 pm »

То най-лесно е със западен мотор за повече мощност, ама гледам все повече хора се оплакват, че не могат да преминат технотест дори и със v8 от газка - мръщят се на претоварване на преден мост, на заварки, на преправяни лапи за захващане на мотора, ограничение от 10% увеличение на мощността на оригиналния и какво ли още не. За това се връщаме на засилване н змз-то. Мисля си, че от някоя стара сиера или скорпио ще свърши работа карбуратора - те имат един v6 със различна кубатура като най-големия карбураторен е 2.9 и трябва да храни волгата перфектно. Моята има проблем с компресия на  1-ви цилиндър и последно време сериозно се замислям да не се занимавам с западни мотори и проблемите с регистрация, а да я отворя и да я наредят на 3 литра със друг карбуратор и евентуално изпускателен колектор с надеждата да стане към 140 коня което ще я изкара на равно със v8-ца от газка, но без разправийте с технотест и кат
Активен